כתבות

איך להגדיל את הפין? כל השיטות

הממוצע העולמי של גודל איבר המין הוא 13 ס"מ. עובדה זו אינה גורמת לגברים להיות מרוצים מגודל איבר מינם והרבה מהם מחפשים דרכים להגדלת איבר המין. הגדלת הפין יכולה להעשות במספר דרכים. כל השיטות במאמר הבא. 

רוקט פוקט: הסוד הקטן והרוטט שלי

רוקט פוקט הוא ויברטור מסוג מאסז'ר, פופולרי מאוד לשימוש חיצוני. הוא נראה כמו פנס קטן והוא בגודל מאוד קומפקטי. למה כדאי לכל אישה להחזיק אחד בבית? הכל במאמר הבא.

גמירה מהירה: סיבות וטיפול

שליש מאוכלוסית הגברים בעולם סובלים מגמירה מהירה. תופעה זו גורמת לתסכול רב ואף לבעיות קשות במערכת היחסים בגלל תחושתיו של הגבר שאינו מספק את בת זוגתו. מה הן הסיבות לגמירה מהירה ואילו תכשירים יכולים לסייע למנוע אותה. 

ספריי השהייה: טיפול יעיל בשפיכה מוקדמת

ספריי השהייה הוא מוצר נפוץ לטיפול בשפיכה מוקדמת, כמחצית מהגברים משתמשים במוצרי השהייה. מה כדאי לדעת לפני שרוכשים ספריי השהייה ובאיזה מוצר כדאי לי לבחור? הכל במאמר הבא. 

אורגזמה נשית: כל מה שרצית לדעת

גוף האישה ככלל ואורגזמה נשית בפרט, הוא פאזל שבלתי ניתן לפתור אותו, גם על ידי נשים עצמן. נשים רבות מתקשות להגיע לאורגזמה או שאינן הגיעו לאורגזמה כלל, הכל על האורגזמה הנשית במאמר הבא. 

אימפוטנציה: אין אונות וזקפה חלשה

זקפה חלשה, אין אונות ואימפוטנציה עלולים לקרות לכל גבר בכל שלבי חייו. אם כתוצאה ממצב רפואי או נפשי, זקפה חלשה עשויה לחבל ביחסי המין והביטחון הכללי אצל גברים. כיצד ניתן להתמודד עם התופעה ובאילו מוצרים להשתמש?