כתבות

שיווק שותפים תכנית שותפים

 

 

שיווק שותפים או affiliate marketing, הוא מודל שיווק מקובל בעולם המסחר האלקטרוני. מספר רב של אתרי מסחר, כמו טבע קליק, מפעילים תכנית שותפים, שבה כל אדם יכול לשווק את מוצרי האתר באמצעים שונים כמו: SEO, SEM, PPC או באמצעות הדואר האלקטרוני ועוד. כאשר השותפים מרוויחים עמלות על לקוחות אשר ביצעו רכישה באתר. לעיתים ישנה רשת מתווכת בין האתר לבין השותף ולעיתים האתר מפעיל מערכת עצמאית. 

 

החברה הראשונה שהעלתה תכנית שותפים היא חברת "אמזון", אשר השיקה את התכנית שלה בשנת 1996 וכיום מפעילה התכנית שלהם כ- 900,000 אלף שותפים פעילים. 

 

 למי מתאים לעסוק בשיווק שותפים?

שיווק שותפים מתאים במיוחד למומחי שיווק באינטרנט שעוסקים בשיווק אורגני וממומן או לבעלי אתרים ובלוגים שעוסקים בנושאים הנוגעים למוצרים אשר הם מעוניינים לקדם. בימים אלו, כשלאנשים מסויימים יש אלפים ואף מאות אלפי עוקבים באינסטגרם וברשתות החברתיות, גם הם מתאימים מאוד להצטרף לתכנית שותפים ולהרוויח מעמלות על הפניות לאתר המכירה. כך, שבפועל גם אנשים שאינם מבינים דבר בשיווק באינטרנט יכולים להרוויח סכומי עתק מחשבון האינסטגרם שלהם. 

 

 שיווק שותפים בסיס

 

תכנית השותפים בתחום תוספי תזונה והבריאות

כמחצית מאוכלוסית ישראל צורכת תוספי תזונה שונים בתדירות שונה, מה שהופך את תוספי התזונה למוצרי צריכה לכל דבר ועניין. הפוטנציאל הכספי כמשווק שותפים בשוק תוספי התזונה הוא עצום בגלל גודל הלקוחות הפוטנציאליים ובגלל הצריכה הקבועה והיתרונות הבריאותיים שבנטילת תוספי תזונה. 

 

בטבע קליק מבחר עצום של תוספי תזונה איכותיים מהמותגים המובילים בארץ ובמחירים אטרקטיביים ביותר ועם משלוח חינם לכל הזמנה. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתהנו מאחוזי המרה גבוהים במיוחד. 

 

 

מי יכול להיות שותף בתכנית שיווק שותפים?

אם יש לך בלוג בריאות, אתר בריאות, מספר חברים גדול בפייסבוק או שאתה אושיית בריאות באינסטגרם, אתה יכול להצטרף לתכנית השותפים של טבע קליק. כיום, תכנית השותפים מונה כ-200 משווקים כשלמחצית מהם אין ידע בשיווק באינטרנט. חלקן לקוחות אשר רוכשים מוצרים באופן קבוע, נרשמו למערכת ודואגים לשתף את הלינק שותפים שלהם עם חברים ומשפחה בפייסבוק ובוואצאפ. כשהחברים והמשפחה שלהם רוכשים בטבע קליק, הם נהנים מעמלות על הרכישה ובאמצעותם רוכשים מוצרים בטבע קליק או מושכים את הכסף בסוף כל חודש. הרווחים החודשיים של השותפים בתכנית השותפים של טבע קליק הם בין מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים בחודש ל"תותחים הכבדים". 

 

 

כיצד מצטרפים לתכנית שיווק השותפים? 

אם החלטתם להצטרף לתכנית השותפים של טבע קליק, כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי ההרשמה בדף ההרשמה לתוכנית השותפים כאן ולחכות לאישור מנהל המערכת. לאחר אישור המנהל, תוכלו להיכנס לפאנל הניהול ושם לקבל לינקים ובאנרים לפרסום. אם יש לכם בקשות עיצוב מיוחדות לאתר שלכם, ניתן לפנות למנהלת תיק הלקוח שלכם אשר תשמח לעזור לכם בחומרים שיווקיים, באנרים ותמונות. 

 

מעוניינים לקבל עוד פרטים על שיווק שותפים? צרו עימנו קשר!