כתבות

כדורי כורכום: סגולות

 

 

סגולות הכורכום ידועות לאדם כבר אלפי שנים ומשמשות את התרבויות העתיקות של הודו בטיפול בבעיות רפואיות רבות כגון דלות מפרקים, לחץ דם, אקנה ועוד. לכורכום סגולות אנטי אוקסידנטיות ואנטי דלקתיות רבות לכן התבלין הצהוב ידוע כל כך בסיוע לבריאותינו. בנוסף, כורכום מנטרל רעלנים מהכבד ומסייע לאזן את אנזימי העיכול ולכן הוא משמש גם כמנקה רעלים.

 

בהודו, ידוע לכולם שברגע שמרגישים שהולכים להיות חולים, מומלץ לשלב כורכום באוכל שלהם, שכמובן אפשר למצוא בשפע. כדורי כורכום מיוצרים משורש כורכום טחון או מהפרדה של החומר הפעיל בכורכום הנקרא: כורכומין

 

למה כדאי ליטול כדורי כורכום? 

כדורי כורכום יכולים לסייע רבות לאיזון הורמונלי ובעקבות כך להקל על כאבי מחזור. כדורי כורכום נמצאו מחקרית כמסייעים להאט את התפתחות מחלת ההלצהיימר בגלל היכולות האנטי דלקתיות של כורכומין. מחקרים רבים מצאו גם יעילות נגד גידולים סרטניים בכל שלבי המחלה כך שכדורי כורכום מכילים פוטנציאל עצום במניעה ובטיפול בסרטן. בנוסף, כדורי כורכום יכולים לשמש כתחליף טבעי לתרופות סטרואידיות לטיפול בדלקות כגון: וולטרן, אדוויל ונורופן אשר יש להם פוטנציאל לגרום כיבי כיבה ולדלקות במעיים. 

 

 

רשימת סגולות כדורי כורכום 

  • לכדורי כורכום יכולות אנטי דלקתיות
  • כדורי כורכום מפחיתות לחץ דם וכולסטרול
  • כדורי כורכום מסייעות להאט את מחלת ההלצהיימר
  • כדורי כורכום מסייעות באיזון הורומונלי
  • לכדורי כורכום פוטנציאל לטיפול בסרטן
  • כדורי כורכום מכילות נוגדי חמצון רבים

     

    כדורי כורכום נמכרים על ידי מותגים רבים ומומלץ לבחור בכדורי כורכום המכילים את חומר הגלם C3, שהוא הכורכומין היעיל והיקר ביותר מבין חומרי הגלם. כדורי כורכומין בטוחים לשימוש ומומלץ גם לשלב כורכום במגוון מאכלים כגון מרקים, קציצות, אורז ותבשילי ירקות. 

     

    רוצים לצפות במבחר כדורי כורכום - לחצו כאן!