כתבות

דיאטת סימונס של ד"ר סימונס

 

דיאטת HCG או הדיאטה של ד"ר סימונס היא דיאטה פופולרית שפותחה בשנות ה- 50 על ידי הרופא והחוקר ד"ר אלברט סימונס. ד"ר סימונס היה רופא בריטי שהתמחה בטיפול בהשמנת יתר וטיפל בלקוחות מפורסמים מכל העולם בקליניקה הפרטית שלו באיטליה. ד"ר סימונס פיתח דיאטה בת שלושה שלבים בשילוב של מתן זריקת הורמון HCG, שהם בעצם ראשי תיבות של השם: Human chorionic gonadotropin

 

ד"ר סימונס סבר שעמידה בתפריט דל קלוריות בזמן הריון מפעיל את מנגנון ההגנה של העובר בגוף האישה וגורם לו לפרק קלוריות מכל מאגרי השומן הזמינים בגוף, האחראי על אפקט זה הוא הורמון ה- HCG הנקרא גם הורמון ההריון. הורמון ה- HCG מופרש בזמן הריון והחוקרים סוברים שהוא נועד להגן על העובר בזמן ההריון מפני תזונה לקויה, על מנת לוודא שהעובר מקבל את רכיבי התזונה להם הוא זקוק על מנת להתפתח כראוי. 

 

הדיאטה שפיתח דוקטור סימונס היא דיאטה קפדנית מאוד האורכת 40 ימים, בדיאטה רשימת מאכלים ספציפית וקפדנית מאוד של מה מוצר ומה אסור לאכול בזמן שלושת השלבים של הדיאטה. מיליוני אנשים בכל העולם דיווחו על ירידה משמעותית במשקל בזמן קצר עם דיאטת HCG וזוהי הסיבה העיקרית להצלחת שיטת הדיאטה בכל רחבי העולם משנות ה- 50.

 

מה הם מוצרי ד"ר סימונס המובילים? 

טיפות ד"ר סימונס - המוצר המקורי ששווק בארה"ב ובכל העולם. מבוסס על פורמולה עוצמתית שנצרכת ע"י טפטוף עם מזלף לכוס שתייה חמה או קרה. זהו המוצר העוצמתי ביותר מבין מוצרי ד"ר סימונס השונים. מתאים בעיקר למי שזקוק להוריד אחוזי שומן רבים. 

 

תרסיס ד"ר סימונס - הגרסה הישראלית למוצר הדיאטה. נוסחה מדוללת (בגלל אופן הצריכה) המותזת ישירות לפה. פורמולה חלשה משמעותית בגלל שהיא מותזת ישירות לפה, מה שהופך אותה למרה מאוד ובלתי ניתנת לבליעה. לרוב, התרסיס מתאים לכאלו שמעוניינים לרדת כמות אחוזי שומן מועטה. 

 

סקר ד"ר סימונס

-

דיאטת HCG של דוקטור סימונס שנויה במחלוקת? 

כמו בכל הליך הרזיה מפורסם, יש כאלה שיהיו בעד ויש כאלה שיהיו נגד. לאחר הצלחתה של  דיאטת ה- HCG, החלו מומחי תזונה רבים להפריך את יעילותו של הורמון ה- HCG להרזיה, בטענה שהגרעון הקלורי של דיאטה הוא מה שגורם להרזיה ולא מתן הורמון ה- HCG.

 

דוקטור סימונס הגיב לטענה והסביר שקשה עד בלתי אפשרי לעמוד בדיאטה של 500 קלוריות ביום במשך 40 ימים, ללא מתן הורמון ה- HCG שמפרק את מאגרי השומן בגוף ומקנה אנרגיה זמינה אשר גורמת לגוף לשדר פחות "סימני רעב" למוח. 

 

 דיאטת תרסיס ד"ר סימונס

-

האם דיאטת HCG מתאימה לכולם? 

בימינו, אין שימוש רפואי בהורמון ה- HCG כטיפול בהשמנת יתר. הפיתוחים המדעיים בתחום הרפואה הטבעית התפתחו כל כך שניתן לדמות את פעילות ההורמון בגוף האדם בצורה טבעית וללא מתן זריקות של הורמונים. כיום, הדיאטה נמכרת כערכת הרזיה עם טיפות או תרסיס הרזיה המורכב מתערובת צמחים ייחודית אשר פותחה בארצות הברית ב- 2013. 


דיאטת HCG היא דיאטה מהירה אשר לא מתאימה לכל אחד. הדיאטה מתאימה בעיקר לאנשים בריאים הזקוקים להוריד אחוזי שומן רבים. הדיאטה קצרת מועד ומומלץ מאוד לשלב כמוסות מולטי ויטמינים על מנת לוודא שהגוף מקבל את שלל הויטמינים והמינרלים החיוניים לגוף האדם.