כתבות

שפיכה מוקדמת

 

שפיכה מוקדמת או שפיכה מהירה היא תופעה נפוצה אצל כ- 30% מאוכלסיית הגברים. שפיכה מוקדמת היא תופעה שעלולה לחבל באיכות יחסי המין וליצור אי נעימות וחוסר ביטחון מיני בין בני הזוג. יחסי מין בריאים מקרבים בין הזוג ומשפרים את אורך החיים והביטחון. אין הגדרה מסוימת לזמן הקובע מה היא שפיכה מוקדמת וזהו משתנה בין זוג לזוג, אך בדרך כלל אם אחד מבני הזוג מגיע לאורגזמה לפני קיום האקט המיני, או דקה אחרי שהתחלתם, מדובר בשפיכה מוקדמת. שפיכה מוקדמת מוגדרת על ידי בני הזוג אם אחד מהם הגיע לאורגמה מוקדם יותר מבן הזוג השני. 

 

לעיתים קרובות מצבים כרוניים ובריאותיים עלולים לגרום לשפיכה מוקדמת אצל גברים. דלקות שתן וליקויים במערכת העצבים ודלקת בערמונית עלולים לגרום לשפיכה מוקדמת. תרופות מרשם שונות עלולות לגרום לתופעות לוואי שעלולות לגרום או להחמיר את הבעיה. לרוב, בעית שפיכה מוקדמת נגרמת בעקבות טראומה, לחץ נפשי, חוסר ביטחון, דיכאון או ביישנות. 

 

תזמון הוא הכל בכל מה שקשור לחדר המיטות, אם אתה מגיע לאורגזמה מוקדם מידי בשבילך או בשביל בת הזוג, הסקס בינכם אינו מספק את שני הצדדים. אינכם צריכים לחיות עם התופעה, ישנם טיפולים, הן בעזרת מוצרים והן פסיכולוגיים לטיפול בשפיכה מוקדמת. הבעיה העיקרית בשפיכה מוקדמת אצל גברים היא שרוב הגברים מאבדים את הזקפה לאחר האורגזמה ואינם יכולים להמשיך עם קיום היחסים, כך שנוצר חוסר ביטחון כלפי בת הזוג ותחושה שאינך מספק אותה. 

 

שפיכה מוקדמת עלולה לקרות ל- 30% מהגברים ואין סיבה לחשוש אם התופעה מתרחשת לעיתים רחוקות. לפעמים, שפיכה מוקדמת מתרחשת אצל גברים עם קשיים להגיע לזקפה ונוצרת אצלם דחיפות להגיע לאורגזמה, זהו דפוס שקשה מאוד לשנות. טיפול תרופתי וטבעי באין אונות, מסייע לעיתים קרובות גם בשפיכה מוקדמת. ב- 95% מהמקרים, ניתן לטפל בשפיכה מוקדמת בטיפול התנהגותי שמסייע מאוד לשלוט על השפיכה. 

 

תרגולים נפוצים לטיפול בשפיכה מוקדמת

 

עצור והמשך   
תרגול נפוץ לטיפול בשפיכה מוקדמת הוא תרגול בו מקיימים יחסי מין עד שמגיעים כמעט לאורגזמה ואז עוצרים ל-30 שניות או עד שהתחושה חולפת. יש לחזור על הפעולה 3-4 פעמים עד שמגיעים לאורגזמה.
-
-
תרגול הלחיצה 
תרגול דומה לשיטת ה"עצור והמשך" רק כשמרגישים קרובים לאורגזמה, יש לתפוס את ראש איבר המין וללחוץ עד שמאבדים זקפה. גם פה, חוזרים על הפעולה מספר פעמים. לפעמים גברים משתמשים בדמיון מודרך, כמו לחשוב על דברים אחרים בזמן סקס, בכדי להשהות את השפיכה. 
-
-
שימוש בקונדום 
שימוש בקונדום עשוי לגרות פחות את איבר המין ובעקבות כך, להשהות את הגמירה. 

     

    סיבות נפוצות לבעיית שפיכה מוקדמת

    • ביישנות, דיכאון או טראומה
    • תופעות לוואי של תרופות מרשם 
    • דלקת בערמונית
    • חוסר ביטחון מיני
    • חוסר נסיון מיני
    • חוסר סרוטונין במוח
    • חרדת ביצוע
    • בעיות במערכת היחסים

    -

    שפיכה מוקדמת שפיכה מהירה

    -

    מוצרים יעילים לטיפול בבעיית שפיכה מוקדמת

     

    הוט פוינט
    משחת זקפה מחממת ומהפכנית מבית "רד פוינט", מסייעת לחזק את הזקפה, לעבות את איבן המין ולהשהות את האורגזמה אצל גברים. למעבר למוצר הוט פוינט

     

    מקס מן
    משחת זקפה מבית "רד פוינט" והמסייעת לחזק את הזקפה ולהשהות אורגמה אצל גברים. מקס הינו מוצר הדגל של חברת רד פוינט. למעבר למוצר מקס מן

       

      ספריי השהייה
      מוצר פופולרי המשמש להשהיית אורגמה גברית הוא ספריי השהייה. לרוב מדובר בנוזל המכיל חומר מאלחש במינונים שונים. התזת הנוזל על איבר המין מאלחשת את הרגישות ובעקבות כך, מאריכה את קיום היחסים בצורה משמעותית. תלוי באיכות המוצר וסוגו, משתמשים רבים מדווחים על שיפור משמעותי בביצועים המיניים וללא פגיעה בהנאה לשני הצדדים בזמן קיום היחסים. למעבר למוצר ספריי השהייה דיליי
        -
        למגוון מוצרים לטיפול בשפיכה מוקדמת לחץ כאן