כתבות

גמירה מהירה

 

גמירה מהירה או שפיכה מהירה, מתרחשת אצל שליש מאוכלוסית הגברים בעולם. הסיבות לגמירה מהירה הן רבות וגורמות לתסכול רב וחוסר ביטחון אצל גברים שמרגישים שלא מצליחים לספק את הבת הזוג שלהם. היכולות של הגבר המיטה מהוות אחוז גדול של הביטחון שלו מול המין השני וגמירה מהירה יכולה לגרום לחרדת ביצוע אשר הופכת את בעית שפיכה מוקדמת לחמורה עוד יותר. 

 

סיבות נפוצות לגמירה מהירה

  • שימוש בתרופות מרשם
  • בעיה רפואית
  • שימוש בסמים ואלכוהול
  • דיכאון או טראומה נפשית
  • חרדת ביצוע
  • חוסר ניסיון

 

דיכאון או טרומה נפשית יכולים לגרום לגמירה מהירה ולעיתים התמודדות עם הטראומה גם פותרת את הבעיה. שימוש בתרופות מרשם שונות או בעיות בריאותיות גם עלולות לגרום לגמירה מהירה. דרכי הטיפול הפופולריים ביותר לטיפול בגמירה מהירה היא על ידי תכשירים טבעיים, תכשירים תרופתיים ותרגילים. 

  

טיפול פשוט ונפוץ הוא שימוש בקונדום. הקונדום, על אף הפיתוחים האחרונים שהופכים אותו לדק במיוחד, עדיין יוצרת הפרדה ומפחיתה את החיכוך בין איברי המין. טיפול נוסף בבעיה נקרא תרגיל "התחל והפסק", זהו תרגיל מושתף עם בת הזוג בו מתחילים עם קיום יחסי המין ועוצרים ממש לפני שמרגישים שמתקרבים לאורגזמה. מחכים מספר דקות ואז מתחילים שוב. חוזרים על הפעולה מספר פעמים לפני שמגיעים לאורגזמה.

 

טיפול נפוץ אשר דורש תירגול הוא באמצעות דימיון מודרך. בזמן קיום מערכת היחסים עוצמים עיניים וחושבים על סיטואציות פחות נעימות ומגרות, פעילות זו מסיתה את המחשבה מחרדת הביצוע ומפחיתה את הריגוש שקורה בעיקר גם פסיכולוגית. 

 

גמירה מהירה טיפול

  

תכשירים לטיפול בגמירה מהירה

ספריי השהייה 
ספריי השהייה הוא תכשיר נפוץ לטיפול בגמירה מהירה ולרוב מכיל חומר מאלחש אשר מותז על איבר המין מספר דקות לפני קיום היחסים. החומר המאלחש מפחית הרגישות באיבר המין וכך ניתן לעכב את הגמירה. ספריי השהייה טבעי ומומלץ הוא ספריי השהייה דיליי. 

 

משחת זקפה לרגו
משחות זקפה הם כלי יעיל לשיפור הביצועים במיטה על ידי כך שהם מחממות את איזור איבר המין ומחזקות את הזקפה לאורך זמן. משתמשים רבים מעידים שהם גם מצליחים להשהות את הגמירה לאורך זמן ממושך יותר באמצעות משחת זקפה. משחת זקפה לרגו, היא משחת זקפה הותיקה והפופולרית ביותר, תוצרת גרמניה. 

 

מעוניינים לצפות בעוד תכשירים לטיפול בגמירה מהירה? לחצו כאן