כתבות

אימפוטנציה אין אונות זקפה חלשה

 

 

זקפה חלשה? כיצד להתמודד עם אין אונות ואימפוטנציה

 

יום אחד זה תוקף אתכם, הכרתם מישהי לוהטת בבר, הכל זרם כמו שצריך והגעתם אלייך לדירה. התפשטתם והתחלתם ביחסי המין, אבל הפלא ופלא, החיילון הקטן לא מגיב ונשאר רפוי. אתה לא מרגיש שונה ואתה אפילו מגורה מאוד מינית אך עדיין, אין תקשורת בין המוח לאיבר המין ואין זקפה. אתה מרגיש נבגד, כי הוא בחיים לא הגיב כך,  אך אתה בעיקר מובך. אתה מסביר לבחורה שזה לא היא וזה בחיים לא קרה לך לפני. היא חושבת שהיא לא סקסית מספיק בשבילך ולא מצליחה לגרות אותך. אתה מתחיל לשאול את עצמך "האם אני אימפוטנט? אני רק בן 40!".

 

זקפה חלשה או אינפוטנציה היא תופעה שעלולה לתקוף גברים בכל שלב בחייהם. היא עשויה לקרות מסיבות רבות חלקן רפואיות וחלקן פסיכולוגיות. זקפה חלשה עשויה לקרות משימוש בסמים, צריכה מרובה של אלכוהול, נטילה של תרופות מרשם, טראומה, חוסר ביטחון ועוד. לפני שמטפלים בתופעה של זקפה חלשה, יש להבין מהיכן היא מגיעה וכך להתאים אותה למטופל. 

 

תרופה מוכרת לטיפול באימפוטנציה הניתנת על ידי רופא היא הכדור הכחול המפורסם ויאגרה אשר פותחה על ידי "פייזר", ענקית התרופות האמריקאית. את הויאגרה נוטלים בגלולות דרך הפה והשפעתה על הגוף לוקחת כ- 30 דקות מרגע הנטילה. ויאגרה יעילה מאוד בטיפול באימפוטנציה, אין אונות וזקפה חלשה אך היא לא מתאימה לכל אחד. ויאגרה מגבירה את לחץ הדם באיזור איבר המין ולכן אנשים הסובלים מלחץ דם גבוה ובעיות לב אינם יכולים להשתמש בויאגרה. ויאגרה עשויה גם לגרום לזקפה ממושכת מאוד ועוצמתית, במקרה כזה מומלץ להפסיק את השימוש בויאגרה ולפנות לרופא. 

 

זקפה חלשה אימפוטנציה אין אונות

 

סיבות עיקריות לזקפה חלשה, אין אונות ואימפוטנציה

 

  • צריכה מרובה של סמים ואלכוהול
  • טראומה נפשית
  • חוסר ביטחון מיני
  • חוסר ניסיון מיני
  • נטילה של תרופות מרשם
  • בעיות בלחץ דם
  • בעיות במערכת העצבים
  • מחסור חמור בטוסטסטרון

 

טיפולים נוספים באימפוטנציה וזקפה חלשה הם שימוש במשאבת ואקום לחיזוק הזקפה. האקום מסייע להזרים את הדם לאיבר המין ובעקבות כך לחזק את הזקפה. תמיכה פסיכולוגית עשוייה לשפר את הזקפה אצל גברים שסובלים מחרדות או טראומה לעיתים הפסיכולוגים משתמשים בכדור פלסיבו (כדור שאינו מכיל שום חומר פעיל) שעוזר ביעילות רבה עם מטופלים שאין סובלים מבעיה רפואית. לעיתים קרובות שינוי אורך חיים כמו אכילה בריאה יותר ושילוב פעילות גופנית עשויה לשפר את הזקפה ולמנוע מצבים של אין אונות ואימפוטנציה. 

 

 

מוצרים טבעיים לטיפול באין אונות וזקפה חלשה

 

משחת זקפה לגבר, ותיקה מאוד תוצרת inverma הגרמנית. מורחים אותה כ- 30 דק' לפני האקט המיני והיא מסייעת להגביר את זרימת הדם אל איבר המין. זהו המוצר הפופולרי ביותר והמתקדם ביותר מתוך מגוון המשחות. מחזקת את הזקפה ברמה משמעותית. 

 

משחת זקפה תוצרת כחול לבן מבית רד פוינט. משחת זקפה המחממת את איזור איבר המין המגבירה את זרימת הדם. 

 

משחת זקפה פשוטה יותר מתוצרת רד פוינט. 

 

 

מעוניינים לצפות בעוד מוצרים לטיפול באימפוטנציה וזקפה חלשה? לחצו כאן