כתבות

ויאגרה: טיפול באימפוטנציה

 

 

ויאגרה היא תרופה נפוצה ויעילה לטיפול באין אונות (אימפוטנציה) אצל גברים. ויאגרה מכילה את החומר הפעיל שבו "סילדנאפיל" אשר חוסם אנזים בשם "פוספודיאסטראז PDE5". ויאגרה מסייעת למליוני גברים בעולם אשר מתקשים להגיע לזקפה או שסובלים מזקפה חלשה. לעת עתה, את התרופה ויאגרה ניתן לקבל רק במרשם רופא בגלל מקרים של תופעות לוואי חמורות אצל אנשים הסובלים מלחץ דם גבוה.

 

 

ויאגרה מגבירה את לחץ הדם ובכך משפרת את זרימת הדם לאיבר המין וכך נוצרת זקפה חזקה יותר ומסייעת בכך לטפל באימפוטנציה. הגברת זרימת הדם גורמת להרחבת כלי הדם ומתלוות לכך אין ספור תופעות לוואי כגון: לחץ דם גבוה, כאבי ראש, סחורחורות, בחילות, הסמקה, זקפה ממושכת מאוד ועוד. 

 

 

רשימת תופעות לוואי של ויאגרה 

 

  • כאבי ראש
  • שלשולים
  • הסמקה
  • זקפה ממושכת מאוד
  • סחרחורות

 

 

אנשים רבים תופסים ויאגרה כתרופה בטוחה ויעילה שתופעות הלוואי שלה נעלמות בזמן קצר יחסית, אך התרופה אסורה לשימוש אצל אנשים עם מחלות לב, תעוקת חזה ולחץ דם גבוה. מנהל התרופות האמריקאי מצא קשר ישיר בין השימוש בויאגרה ועירוון ואף דורש מחברת התרופות לרשום אזהרה על עיוורון על גבי המוצר. יש לציין שהסיכוי לעיוורון קלוש ואף לא קיים. 

 

 

בגלל תופעות הלוואי החמורות אצל חולי לב ולחץ דם, פותחו ויאגרות ללא מרשם רופא המבוססות על תמציות צמחים שונות אשר ידועות כמשפרות את זרימת הדם בגוף. ויאגרה טבעית נחשבת לבטוחה יותר ונטולת תופעות לוואי אך גם היעילות שלה חלשה יותר ולוקח לה יותר זמן להשפיע על הגוף. אם אתם סובלים מבעיות לב, אין סיבה לדאגה, יש מספיק מוצרים יעילים שיכולים לסייע לכם לטפל בבעיות אימפוטנציה. 

 

 

ויאגרה: אימפוטנציה

 

 

תחליפי ויאגרה מומלצים 

 

הוט פוינט
משחת זקפה טבעית מחממת אשר משפרת את זרימת הדם אל איבר המין ומחזקת את הזקפה. זהו מוצר הדגל של חברת רד פוינט ולפי החברה, בשימוש קבוע, המשחה גם מעבה את איבר המין. 

     

    מקס מן
    משחת זקפה ותיקה המחזקת ומשפרת את זרימת הדם אל איבר המין. 

       

      פאוור און
      כמוסות טבעיות המבוססות על צמחי מרפא שונים אשר משפרים את החשק המיני אצל גברים הסובלים מאימפוטנציה. פאוור און משלים את כל מה שהגוף זקוק לו תזונתית בשביל זקפה חזקה יותר ולאורך זמן.