כתבות

ויאגרה טבעית
-
-

ויאגרה היא אחת מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול באין אונות אצל גברים. בעיות באון הגברי אינם רק נחלתם של אנשים מבוגרים, בימינו גם גברים צעירים בני 25+, עלולים לסבול מבעיות וקשיים בתפקוד המיני ומשפיכה מוקדמת. זקפה חלשה או העדר זקפה לחלוטין עלולים לפגום באיכות החיים אצל אותם גברים ובזוגיות שלהם. ויאגרה וסיאליס הן התרופות הפופולריות לטיפול בבעיות אלו, אך לרוב הכרוכות בלא מעט תופעות לוואי, לכן גברים רבים מחפשים אלטרנטיבות טבעיות שאין בהן תופעות לוואי לא נעימות. ויאגרה הוא השם המסחרי של התרופה סילדנאפיל, שפותחה על ידי חברת Pfizer העולמית. (להמשך קריאה על תרופת המרשם ויאגרה לחץ כאן)

 

בעיות באון הגברי אצל גברים מבוגרים נובעים בעיקר מבעיות גנטיות, לחץ דם גבוה, לחץ נפשי או חרדות. אנשים רבים מתביישים לטפל בבעיות הקשורות לתקפוד מיני ובעצם מתנזרים מחיי מין ובכך פוגעים משמעותית באיכות חייהם. תחליפי ויאגרה מתרכובות צמחים שונות יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים ואת חיי האהבה. חומרי גלם טבעיים עושים את בדיוק אותה עבודה כמו תרופות מרשם כגון ויאגרה, סיאליס ולביטרה אך ללא תופעות לוואי והסכנות הנלוות. חוסר חשק ותפקוד מיני לקוי תוקף גם נשים וגם למין היפה ישנם תוספי תזונה וטיפות לשיפור החשק המיני. 

-

למה כדאי לי להשתמש בויאגרה טבעית לאון הגברי? 

  •  הוא מסייע בטיפול באין אונות
  • הוא מסייע להגביר את החשק המיני
  • מסייע למנוע שפיכה מוקדמת
  • אין צורך במרשם רופא
  • בדרך כלל, אינם גורמים לתופעות לוואי

-

ויאגרה טבעית לזקפה ממושכת

-

מוצרים מומלצים כתחליף טבעי לויאגרה

ישנם תחליפים טבעיים מעולים לתרופת המרשם ויאגרה. הראשון הוא פאוור און, שנחשב לאחד התחליפים המובילים היום בישראל. פאוור און עשוי מ- 100% חומרים טבעיים, יעיל ובטוח לעומת תרופות מרשם. פאוור און מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי. תחליף ויאגרה נוסף לשיפור הזקפה והחשק המיני הוא משחת הוט פוינט. הוט פוינט היא משחת זקפה מהדור החדש אשר מגבירה את זרימת הדם אל איבר המין, מחממת את האיזור ובעקבות כך, גורמת לזקפה חזקה וממושכת. שימוש במוצרים טבעיים לשיפור האון הגברי יכולים לשפר משמעותית בעיות כגון: שפיכה מוקדמת או שפיכה מהירה

 

תזונה ומצב נפשי בהקשר לויאגרה טבעית

מחקרים רבים מצאו שמצב נפשי ירוד ותזונה לקויה עשויה להשפיע רבות על החשק המיני והביצועים בחדר המיטות. חוסר בויטמינים ומינרלים עשוי לפגום בזרימת הדם ולפגוע בחוזק הזקפה והחשק המיני, לכו חשוב לצרוך הרבה ירקות ופירות כחלק מתפריט התזונה היומי. ישנם מספר תרופות סבתא וצמחי מרפא, אשר ישפרו את האנרגיה הכללית לצד הרגעה והרפייה בזמן קיום מערכת היחסים. פעילות גופנית חשובה ביותר בחיזוק האון הגברי ומשפרת את זרימת דם תקינה ושיפור המצב רוח. 

 

לסיכום

  • טיפול בצמחי מרפא - חיזוק זרימת דם בגוף, הגברת אנרגיה כללית, הרפייה.
  • תזונה -  הפחתת משקל עודף, הגברת אנרגיה ושיפור מצב רוח כללי.
  • פעילות גופנית - שיפור זרימת הדם, שיפור מצב רוח, שיפור הבריאות הכללית.

 

למוצרי ויאגרה טבעית נוספים לשיפור חיי המין אצל גברים לחץ כאן