כתבות

.כדורי הרזיה חזקים

-

כדורי הרזיה חזקים הם כלי נהדר לזירוז הירידה במשקל. ריכזנו עבורכם מספר כדורי הרזיה מומלצים הנמכרים בטבע קליק אשר עשויים לסייע לכם לרדת במשקל. 

 

גרסיניה קמבוג'יה - גרסיניה קמבוג'יה הוא פרי טרופי הגדל באיזורי אסיה ואוסטרליה הנרחבים. הוא משמש את תרבויות האיזור במגוון מאכלים ומשקאות. הגרסיניה קמבוג'יה תפס כותרות בעיקר בתכנית הבריאות של ד"ר אוז כשסיקר את המוצר ואף בחן אותו על משתתפות בתכנית. גרסיניה קמבוג'יה מגיע בצורה נוזלית או בכמוסות. יש לוודא שרוכשים מיצוי גרסיניה קמבוג'יה איכותי אשר מכיל את החומר המבודד: "חומצה הידרוציטריט" ברמה של 50% ומעלה. 


איטלס - איטלס הינו מוצר הרזיה מהדור החדש המגיע כטבליות מציצה בטעמים. איטלס בעיקר מסייע בתחושת השובע ודיכוי הצורך במתוק. בדיוק כמו מדבקות גמילה מניקוטין, המוצר מנטרל האותות הרעב במוח בצורה טבעית לחלוטין ובעקבות כך, מתפתים פחות למזונות לא בריאים. איטלס משפר את רמות האנרגיה ומעולה גם לכאלו המשלבים פעילות גופנית כחלק מתהליך ההרזיה. איטלס הינם כדורי הרזיה מומלצים לזירוז הירידה במשקל ושיפור תחושת השובע

     

    ספירולינה - נחשבת למזון על איכותי ביותר המכילה כמות עצומה של סיבים תזונתיים המסייעים מאוד בתחושת השובע. בנוסף, ספירולינה מכילה כמות גדולה של ויטמינים ומינרלים החיוניים מאוד לגוף, מיוחד בזמן דיאטה שעלול להיווצר בה חוסרים בגלל צריכה מועטה יותר של מזון. לספירולינה כמות גבוהה של חלבונים שידועים כמעוררי שובע והיא נחשבת כמקור איכותי ובריא יותר של סידן מאשר חלב פרה. 

     

    כרום פיקולינט - מינרל המעורב בייצור האינסולין וויסות רמות הסוכר בדם. אינסולין אחראי על החדרת הסוכר לתאים על מנת לייצר אנרגיה זמינה לגוף. מחסור בכרום פיקולינט עלול לגרום לרמות גבוהות של סוכר בדם וירידה חדה ברמות הכולסטרול הטוב. כורם פיקולינט מסייע בירידה במשקל, על ידי הגברת קצב שריפת השומנים, הפחתת הרעב וביטול הכמיהה למתוקים ולפחמימות.

    -

    לסיכום

    השימוש בכדורי הרזיה אינו מבטל את הצורך לאכול בריא, להמעיט בצריכת סוכרים ופחמימות ולבצע פעילות גופנית אך יכול מאוד לעזור באלמנטים שונים בזמן תהליך ההרזיה. 

    -

    למבחר כדורי הרזיה חזקים ומומלצים לחץ כאן!