כתבות

דיאטה מהירה

-

ישנם שיטות רבות לדיאטה מהירה, חלקן תאלצו להפרד ממזונות מסויימים לתקופה קצרה ובחלקן פשוט תאלצו לצמצם כמויות אכילה. אישית, אנחנו נגד דיאטות אשר מחסירות אב מזון כזה או אחר או שקשורות בסבל ורעב תמידי. ישנם עקרונות ספציפיים שיובילו אתכם לירידה מהירה ובריאה במשקל, ליצור גירעון קלורי תוך כדי זה שאוכלים פחות ושורפים יותר קלוריות. האם זה אומר שאנחנו צריכים להתחיל לצאת לריצה כל ערב? ממש לא, אך זה עשוי להצריך מאיתנו שינוי באורך החיים.

-

לא מומלץ לבצע דיאטה מהירה כל מספר חודשים, לעלות ולרדת במשקל כמו "יו יו". כשעושים דיאטה מהירה וקיצונית, הגוף עשוי להכנס למצב של "הלם" ולשמור על מאגרי השומן בגוף, לכן מתרחשת "עצירה" במשקל. אז, במקום לסבול ולחוש רעבים, כדאי שתעשו את זה נכון ע"י שילוב פעילות גופנית ודיאטה מאוזנת המכילה את כל אבות המזון החיוניים לגוף. ניתן גם להעזר בתוספי תזונה, לייעול תהליך ההרזיה, כל עוד אתם שומרים על כללי הברזל הבאים. 

 

דיאטת מהירה | הרזיה מהירה

 -

1. פעילות גופנית מתונה

אני יודע שלרובכם זה סיוט, אך פעילות גופנית, אפילו מתונה, תעשה פלאים לחילוף החומרים שלכם. לא חייב לרוץ מרחקים ארוכים ולאורך זמן. ניתן גם לעשות הליכות של 30 דקות ביום, כשלפעמים תנסו לאתגר את עצמכם ותנסו ללכת בעלייה. הליכה בעלייה מגבירה את קצב הלב ותסייע לשרוף יותר קלוריות. שילוב של פעילות גופנית מתונה בשילוב עם דיאטה מסודרת הכוללת את כל אבות המזון, תיצור מאזן קלורי שלילי ובעקבות כך, לירידה במשקל. 

 

 

2. תאכלו פחות פסטות ולחם מקמח לבן

ישנה תאוריה שקמח מלא מכיל פחות קלוריות או פחות משמין. זאת טענה לא נכונה. בקמח מלא יש את אותו מספר קלוריות, אך הוא מכיל יותר סיבים תזונתיים אשר מסייעים בתחושת שובע ובפעילות עיכול טובה יותר. קמח מלא גם מתעכל לאט יותר, כך שתרגישו תחושת שובע במשך זמן ארוך יותר. הימנעו עד כמה שניתן מסוכר ופחמימות ריקות ושלבו יותר ירקות בתפריט היומי שלכם. שימו לב לא לאכול יותר מדי פירות, ישנם פירות המכילים כמות גבוהה של סוכר, פרוקטוז וגלוקוז ולכן יש לאכול יותר ירקות שמכילים כמות קטנה יותר של קלוריות. 

 

 

4. תשנו לפחות שמונה שעות שינה 

חוסר שינה נמצא כאחד הגורמים העיקריים להשמנה. השתדלו לישון לפחות 7-8 שעות בלילה. שינה לא רציפה תגרום לעייפות והגוף יחפש דרכים לקבל עוד אנרגיה דרך מזון, כשהאנרגיה המהירה ביותר היא דרך פחמימות. שינה טובה תמנע כמיהה למתוקים ופחמימות ונוכל כך לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת.

 

 

5. תצרכו תוספי תזונה שמסייעים לשובע

בכל דיאטה יש רגעי משבר, בדיוק לרגעים אלו ישנם מוצרים שיכולים לעזור לכם לא להתפתות לפחמימות ריקות. מוצר האיטלס הוא מוצר חדשני וקל לשימוש, אשר מגיע בטבליות מציצה בטעם פירות יער. טבליות המציצה נספגות בפה וגורמות לתחושת שובע מיידית. המוצר אינו מיועד לדיאטות כסאח למיניהם, אלא רק לרגעי שבירה. ניתן להשתמש במוצר באופן יומיומי בכדי לצמצם כמויות אכילה ובעקבות כך, לרדת במשקל בצורה טבעית ובריאה. איטלס מיוצר בישראל תחת אישור ופיקוח משרד הבריאות.

 

למוצרי הרזיה ודיאטה שונים לחצו כאן