כתבות

גרסיניה קמבוג'יה

-

 

מה הוא גרסיניה קמבוג'יה? 

גרסיניה קמבוג'יה הוא פרי הגדל באיזורי אסיה ואוסטרליה ומשמש את התרבויות העתיקות באיזורים אלו כבר אלפי שנים לבעיות בריאותיות רבות. גרסיניה קמבוג'יה עלה לכותרות בעיקר בזכות הסיקור הנרחב אשר קיבל בתכנית הבריאות של ד"ר אוז בערוץ הבריאות האמריקאי. בתכניתו, ערך ד"ר אוז בדיקה בקרב נשים המעוניינות לרדת במשקל, כשקבוצה אחת צרכה תוסף המכיל גרסיניה קמבוג'יה, והשנייה צרכה כמוסות פלסיבו. התוצאות הראו שהקבוצה שצרכה את תוסף הגרסיניה קמבוג'יה, ירד 2 ק"ג יותר בחודש מהקבוצה שצרכה פלסיבו. 

 

-

כיצד גרסיניה קמבוג'יה עשויה לעזור לי בתהליך הרזיה?

מחקרים מצאו שלגרסיניה קמבוג'יה היכולת לחסום את ייצור השומן בגוף לדכא את התיאבון לזמן ממושך. מנוסף, נמצא שגרסיניה קמבוג'יה עשוייה לסייע באיזון רמות כולסטרול וסוכר בדם. את הגרסיניה קמבוג'יה ניתן למצוא בכל בית טבע או ברשתות הפארם, כמרכיב בלעדי או בשילוב עם מרכיבים אחרים במוצרי דיאטה שונים. המרכיב הפעיל בפרי נקרא חומצה הידרוציטרית או בקיצור: HCA ומחקרים מצאו אותו שורף שומן יעיל ומסייע בתחושת שובע. המחקרים מצאו שחומצה הידרוציטרית חוסמת אנזים הנקרא: ציטראט ליאז אשר משמש את הגוף בייצור השומן. בנוסף, גרסיניה קמבוג'יה מעלה את רמות הסרטונין ובעקבות זאת גורם לתחושת שובע. 

 

 

למי מתאים גרסיניה קמבוג'יה?

  • גרסיניה קמבוג'יה מתאים לאנשים המעוניינים לרדת במשקל.
  • גרסיניה קמבוג'יה מתאים לאנשים המעוניינים לאזן רמות סוכר בדם אצל חולי סכרת או טרום סוכרתיים.
  • גרסיניה קמבוג'יה מתאים לאנשים המעוניינים לאזן את רמות הכולסטרול הרע.
  • גרסיניה קמבוג'יה מתאים למי שמעוניין לשמור על משקל תקין 

-

 

אלו מוצרי גרסיניה קמבוג'יה נמכרים בשוק ההרזיה ובמה כדאי לי לבחור?

 

בתוספי ההרזיה העשויים מפרי הגרסיניה קמבוג'יה שני חומרי גלם עיקריים:

  • אבקת פרי גרסיניה קמבוג'יה - פרי הנטחן לאבקה, מכיל כמות מועטה של החומר הפעיל HCA. 
  • תמצית גרסיניה קמבוג'יה - חומצה כלורג'נית (HCA) מבודדת מפרי הגרסיניה קמבוג'יה.

 

 

סקר גרסיניה קמבוג'יה

 

 

ההבדלים באיכות חומרי הגלם הם דרסטיים. כשלאבקת גרסיניה קמבוג'יה כמות מועטה מאוד של חומר פעיל שהוא בעצם מה שאנו זקוקים לו. יש לשים לב ולקרוא את התוית של המוצר לפני רכישה של תוסף תזונה המכיל גרסיניה קמבוג'יה ולוודא שרוכשים תמצית ולא אבקת פרי. משווקים רבים משלבים בין חומרי הגלם על מנת להוזיל את המחיר ולמקסם רווחים ובעקבות כך, יוצא שרכשנו מוצר גרסיניה קמבוג'יה לא איכותי.