כתבות

איטלס טבליות מציצה לשובע

 

 

לא פעם אנו שומעים על מוצר חדש ומהפכני המבטיח לסייע לנו להיות רזים יותר ובכמה שפחות מאמץ וסבל. מבין שלל המוצרים, הבולט מתוכם הוא הטרנד החדש שתופס תאוצה בעולם: טבליות מציצה להרזיה.

 

אתם משתדלים לאכול פחות יותר ובריא יותר, אפילו עושים פעילות גופנית מדי פעם אך עדיין לא מצליחים לרדת במשקל ולהתחטב? אולי תוכלו להיעזר במוצר חדש להרזיה הנקרא EATLESS (איטלס) אשר אומץ ע"י מאמני כושר ברחבי ארצות הברית ומבטיח לעשות מהפכה ולהקל עלינו ולזרז את תהליך החיטוב והירידה במשקל.

 

עד היום, מוצרי ההרזיה השונים הנמכרים ברשתות הפארם, נמכרים בצורת כמוסות אשר לעיתים קרובות גדולות מאוד ומצריכות פעולה לא נעימה של בליעת הכמוסה. מוצר ה-EATLESS, מגיע בצורת טבליה למציצה בטעם פירות יער, המוצר מרגיש ממש כמו סוכריה טעימה, רכיביו הפעילים נספגים באופן מידי דרך בלוטות הרוק, וחודרות ישירות למחזור הדם.

 

כיצד משתמשים ב- EATLESS וכיצד הוא יכול לעזור לנו בזמן דיאטה או בתהליך חיטוב? 

את מוצר ה- EATLESS נוטלים 3 פעמים ביום בין הארוחות, הקונספט העומד מאחורי פיתוח המוצר הוא שנגיע לארוחות שבעים יותר ובעקבות כך, נצרוך פחות מזון ונתפתה פחות לאכול מאכלים פחות בריאים כמו פחמימות ריקות וסוכרים. שימוש ב- EATLESS במשך חודשים ספורים, מסייע מאוד בגמילה ממזונות אלו ומקל מאוד את הדרך לאורך חיים בריא.

 

 

 

מוצר ה- EATLESS אומץ ע"י מאמני ספורט שונים בעולם, אשר מעידים שהמתאמנים שלהם שיפרו את ביצועיהם בצורה דרסטית.

 

במגביל למאות אלפי המשתמשים במוצר באופן קבוע, יותר ויותר מאמני כושר ממליצים על השימוש במוצר למתאמנים שלהם לצורך שיפור הביצועים ולסיוע בתחושת השובע. יגל מוסקוביץ', מאמן כושר מתל אביב, מספר שמאז שהמליץ למתאמנת שלו מורן להשתמש ב- EATLESS, היא מגיעה נמרצת יותר לאימונים ומצליחה לשמור טוב יותר על תפריט התזונה המדויק אשר נכתב לה ע"י תזונאי.

 

"היא פשוט מגיעה לאימון עם אנרגיות מטורפות ואני רואה אצלה שיפור משמעותי ברמת אחוזי השומן בזמן ממש קצר, EATLESS ממש עוזר לה עם אנרגיה מתפרצת לפני אימון ומונע ממנה נשנושים מיותרים בין הארוחות".

 

כמו מורן, נשים רבות בישראל אימצו את EATLESS גם בלי לבצע פעילות גופנית. דקלה ממן, משתמשת ב- EATLESS והולכת לקבוצות תמיכה של אחת החברות הגדולות. "אני הולכת לקבוצת תמיכה כבר מספר חודשים אשר ממש מסייעת לי ונותנת לי מוטיבציה להמשיך, אך כשאני בבית, אני ממש התקשה לעמוד בפיתוי ולא לאכול חטיפים ושוקולד בין הארוחות, בעיקר בלילה".

 

קבוצות התמיכה עזרו לדקלה לרדת במשקל אך ההתקדמות שלה נעצרה בגלל חוסר היכולת לעמוד בפיתויים."הצלחתי לעשות שינוי ולהחליף את רוב המצרכים שלי במצרכים בריאים יותר אך תמיד הייתי נופלת עם הפיתויים למתוק, עד שהתחלתי להשתמש ב- EATLESS והכמיהה שלי למתוק פסקה. היום, אני מרשה לעצמי לאכול 4 קוביות שוקולד רק בסופ"ש" מספרת דקלה.

 

אז ממה בעצם איטלס מורכב??

איטלס מורכב מסינרגיה מושלמת של רכיבים טבעיים ואיכותיים, שכל אחד מהם אחראי על פעילות שונה בגוף:

 

  • איסטין – הרכיב הפעיל בפרי השזיף המפעיל ומזרז את מערכת העיכול.
  • ברומלאין – אנזים עיכול המסייע בשיפור העיכול ופירוק המזון.
  • חומצה אצטית – המרכיב העיקרי בחומץ התפוחים אשר נחשב לזרז טבעי לפירוק שומנים.
  • אצת למינריה – משמשת בעיקר לטיפול בתת פעילות בלוטת התריס ולתמיכה תהלכי הרזיה.
  • ל. קרניטין – חומצת אמינו העוזרת בהפקת אנרגיה מתאי שומן.
  • גוג'י ברי – פרי אשר נחשב למקור העשיר ביותר בנוגדי חימצון.
  • קפאין – מייצר פעילות תרמוגנית אשר מסייעת בשריפת שומן ודיכוי תאבון.
  • כרומיום פיקולנט – מסייע באיזון רמות הסוכר 

לסיכום. אם אתם מבצעים פעילות גופנית, הולכים לקבוצות תמיכה או אפילו סתם רוצים לרדת מספר קילוגרמים, EATLESS ללא ספק יכול לספק לכם חוויה קלה מהירה ונעימה יותר לעבר הגוף הנחשק לקראת הקיץ.

 

לאיטלס דף מעריצים בפייסבוק בו אלפי הלקוחות משתפים את התוצאות שהשיגו בזמן השימוש במוצר.

 

קישור לדף הפייסבוק: לחץ כאן

לרכישת איטלס לחץ כאן