כתבות

אביזרי מין

 

אביזרי מין הם אביזרים שהייעוד העיקרי שלהם הוא להסב עונג מיני למשתמש, כמו ויברטור או דילדו. ישנם אביזרי מין שמדמים אברי מין זכריים או נשיים ולעיתים אף רוטטים. בעבר הרחוק, אביזרי מין היו נמכרים אך ורק בחנויות סקס אך היום, כשיש יותר מודעות לבריאות מינית, ניתן למצוא אביזרי מין גם באתרי בריאות, חנויות פארם ואף בבתי מרקחת שונים. כיום ניתן לרכוש אביזרי מין לגברים ונשים בכמעט כל מדינה בעולם, חוץ מהודו שאוסרת על מכירה של אביזרי מין, עבירה שדינה עד שנתיים מאסר בפועל. 

 

מאוד חשוב, על מנת למנוע זיהומים יש לשטוף אביזרי מין במים וסבון לאחר כל שימוש. שמירה על ניקיון אביזרי מין חשובה על מנת לשמור על בריאות האיזורים האינטימיים.

 

ישנם חומרים רבים המשמשים את יצרני אביזרי המין, החומר הפופולרי ביותר (וגם היקר ביותר), הוא הסיליקון הרפואי. סיליקון רפואי בטוח לשימוש ובעל מגע רך מאוד, המדמה את תחושת המגע של העור האנושי. ישנם גם סוגים רבים של פלסטיק רך ואפילו ג'לי בסוגים רבים של ויברטורים. 

 

אביזרי מין

-

סוגים של אביזרי מין 

 

טבעת רטט 
    טבעת אשר מתלבשת על בסיס הפין או מאחורי העטרה, משמשת להארכת הזקפה ולרטט לגירוי בת הזוג.

     

    משאבת ואקום לפין
      משאבת זקפה יוצרת ואקום אשר יונק את זרימת הדם לאיבר המין ומחזקת את הזקפה. מוצר יעיל מאוד ובטוח לשימוש.

       

      ויברטור 
      ויברטור לשימוש פנימי, חיצוני או שילוב של שתיהם. הרטט כנגד הגוף באיזורים שונים גורם לתחושת הנאה ועונג מיניים. ישנם גם סוגים של ויברטורים עם שני סוגים של רטט, לגירוי הדגדגן ולגירוי פנימי. 

       

      ביצים סיניות   
      ביצים סיניות הם שני כדורים המכילים משקולות קטנה ומחוברים עם חוט. משמשים לגירוי מיני על ידי החדרתם לנרתיק. ישנם ביצים במשקלים שונים, הכבדים יותר משמשים לחיזוק שרירי רצפת האגן. ביצים סיניות נחשבות למוצר רפואי ובריאותי. 

       

      חומרי סיכה 
      לרוב, חומרי סיכה מגיעים על בסיס מין או סיליקון ומשמשים להפחתת החיכוך בזמן קיום יחסי מין בין הפין ,הנרתיק או פי הטבעת.

       

      שמנים אירוטיים לעיסוי 
      שמני עיסוי ארומטיים בניחוחות מגרים אשר לעיתים קרובות גם מחממים את האיזורים האינטימיים. השמנים מפיצים ריחות משכרים ברחבי החדר ויוצרים אווירה מינית וחושנית. 

       

      ג'ל ליקוק 
      מוצר חדש יחסית בצורת ג'ל בטעמים למריחה על הפין או הנרתיק. הג'ל הופך את המין האוראלי למהנה ו"טעים" יותר. 

       

      טיפות חשק
      טיפות חשק הם מוצר ותיק בתחום תכשירי המין. לרוב מכיל נוסחה טבעית מתרכובת צמחית אשר גורמת לשיפור החשק המיני, האנרגיה והחיוניות. מיועד לנשים אשר איבדו את החשק המיני בעקבות שינויים הורמונלים, הריון או שימוש בתרופות מרשם. 

       

      ספריי השהייה
      ספריי השהייה הינו מוצר ותיק בתחום תכשירי הסקס ומיועד לעכב את השפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מהירה\מוקדמת. לרוב, ספריי השהייה מכיל חומרים מאלחשים אשר פוגעים במעט בתחושת ההנאה בגלל שהם מרדימים את איזורי הגירוי באיבר המין. בנוסף, הם עלולים להרדים את הואגינה ובכך לעכב את האורגזמה אצל בת הזוג. מומלץ לרכוש ספריי השהייה טבעי שאינם מאלחשים את איבר המין ועדיין מעכבים את השפיכה בצורה משמעותית. 

       

       

        מתוך תפיסה שבריאות מינית היא חלק אינטגרלי לבריאות כללית של הגוף והנפש, נפתחה חנות הסקס של טבע קליק הכוללת מחלקות שונות בהם תמצאו מגוון רחב של אביזרי מין ותכשירים מהמובילים והאיכותים ביותר בשוק אשר נבחרו בקפידה ואשר מסייעים לשיפור וגיוון יחסי המין. 

         

        רוצים לצפות בעוד אביזרי מין? לחצו כאן למעבר למחלקת בריאות מינית