כתבות

תוספי תזונה לנשים

 

 

השיער חלש ונושר? הציפורניים לא מחזיקות את הבנייה החדשה שעשית רק אתמול? עור הפנים נראה חיוור? את סובלת מכאבי מחזור? לכל הבעיות הללו תוספי תזונה יכולים לעזור לך בצורה טבעית.  להלן תוספי תזונה לנשים אשר יכולים לסייע בטיפול והקלה בעיות רפואיות שונות

 

כורכומין

כורכומין הוא החומר הפעיל בשורש הכורכום ואחראי לצבעו הצהוב עז של התבלין. הכורכומין משמש כנוגד חמצון ונוגד דלקת עוצמתי במיוחד. כורכומין נחקר לטיפול במגוון בעיות בריאותיות כמו אקנה, סרטן ואף להקלה על כאבי מחזור. אז אם את סובלת כל חודש כשאת מקבלת מחזור כדאי לך לנסות לצרוך תוסף כורכומין.
למעבר למוצר כורכומין מומלץ לחצו כאן >>>

 

 

חומצה פולית

הדבר הראשון שהרופא שלך יגיד לך ברגע שנכנסת להריון זה לצרוך חומצה פולית בגלל התמיכה שלה בהתפתחות העובר ובגלל העובדה שהיא מונעת אנמיה אצל האישה ההרה. לפי המלצות משרד הבריאות, לאישה הרה מומלץ לצרוך 400 מק"ג ביום. חומצה פולית נמצאה במחקרים כמונעת מומים מולדים מפחיתה את הסיכון לחלות במחלות לב וכלי דם.
למעבר לחומצה פולית לחצו כאן >>>

 

 

איטלס EATLESS

אם בכדי לשמור על המשקל על ידי זה שלא נתפתה לנשנושים ומתוקים או אם לרדת במשקל, איטלס יכול לעזור לך. איטלס הוא מוצר ייחודי המגיע כטבליות מציצה לתחושת השובע. משתמשות רבות מדווחות על תחושת שובע שמסייעת לצמצם כמויות אכילה ובעקבות זאת לירידה טבעית במשקל. איטלס מיוצר תחת התנאים המחמירים של  משרד הבריאות.

 

 

פרוביוטיקה

נשים רבות סובלות מריח לא נעים באיזורים האינטימיים ומחקרים מצאו שצריכה של חיידקים ידידותיים יכולה לסייע לטפל בבעיה. אם בגלל תזונה לקויה או צריכה של תרופות מרשם, לעיתים המאזן החיידקי במערכת העיכול משתנה וניתן לשנות אותו על ידי צריכה של תוסף תזונה המכיל פרוביוטיקה מזנים שונים. ישנם תוספי תזונה לנשים המכילים פרוביוטיקה לטיפול בהגיינת האיזורים האינטימיים.

 

 

שורש מאקה

מאקה הוא צמח מופלא הגדל בהרי האנדים בפרו. האינדיאנים המקומיים צרכו אותו במשך אלפי שנים המוגדר כמזון על. הוא מכיל את כל אבות המזון החיוניים לגוף כגון: חלבונים, פחמימות מורכבות, ויטמינים ומינרלים. בנוסף, הוא מכיל כמות גדולה של סיבים תזונתיים כך שהוא יכול לעזור גם למעוניינים לרדת במשקל. מחקרים על שורש מאקה מצאו שהוא מסייע לטפל במצבים של עייפות כרונית, הוא משפר את היכולת הקוגנטיבית ומסייע באיזון הורמונלי אצל נשים ומשפר את החשק המיני והפוריות. שורש מאקה מגיע באבקה שניתן להוסיף בקלות לשייקים. 
למעבר לשורש מאקה באבקה לחצו כאן >>>