כתבות

כדורי הרזיה מומלצים

-

אילו סוגי כדורי הרזיה קיימים בשוק?

ישנם סוגים רבים של כדורי הרזיה כשכל סוג מטפל באלמנט אחר הקשור להרזיה. ישנם כדורים שמשפיעים בעיקר על איזורי ה"רעב" במוח על מנת לגרום תחושת שובע ממומשכת אשר תמנע נשנושים מיותרים, כי ידוע לכל כי בכדי לרדת במשקל יש להגיע לגרעון קלורי. יש סוגים אחרים של כדורי הרזיה אשר מאיצים את חילוף החומרים, שורפים שומן או גורמים ליציאה מוגברת של צואה. 

 

ישנם שני מקורות של כדורי הרזיה:

 

  • מקור טבעי וצמחי - תוסף תזונה או צמח מרפא ללא מרשם המגיע ממקור טבעי, בטוח ולרוב נטול תופעות לוואי. ישנם רכיבים צמחיים עוצמתיים בטבע אשר שימשו תרבויות עתיקות במשך אלפי שנים בטיפול ומניעה של השמנת יתר, סכרת ולחץ דם. לרוב אנו חושבים שרכיבים טבעיים חלשים בהשפעה שלהם על הגוף אך ישנם רכיבים שעשויים לשנות את פעילות הגוף בצורה דרסטית. כדורי הרזיה ממקור טבעי תמיד יהיו האופציה הראשונה לפני שעוברים לטיפול תרופתי או כירורגי, אם בכלל. לרוב, רכיבים ממקור צמחי יהיו: כרומיום פיקולינט, קונג'אק, גרסיניה קמבוג'יה, חומצות אמינו, ברומלאין ועוד. 

 

  • מקור תרופתי - תרופות אלו פותחו בתנאים כימיים וניתנות במרשם רופא. לרוב, ניתנות לאנשים הסובלים מהשמנת יתר חמורה ובעלי BMI גבוהה המסכן חיים. לרוב, לכדורי ההרזיה ממקור תרופתי תופעות לוואי ובשימוש לא מבוקר עלולות להיות מסוכנות לבריאות. מידי פעם אנו שומעים על כדורי הרזיה שונים ממקור תרופתי שמורדות מהמדפים בעקבות תופעות לוואי חמורות שמתגלות רק בטווח הארוך של השימוש בכדורים. 

-

סקר כדורי הרזיה

-

בזמן נטילת כדורי הרזיה, האם אני יכול לאכול מה שאני רוצה וגם לא לבצע פעילות גופנית? 

לא. לא קיים כדור קסם שנוטלים ופשוט מרזה, ללא מאמץ וללא קושי. כדורי הרזיה נוטלים לתקופה קצרה ומשתמשים בהם כעזר שמסייע לנו להרגיש שבעים יותר, אנרגטים יותר ועל מנת להאיץ את חילוף החומרים. כל אלו, יאיצו ויקלו על התהליך אך לא אמורים להחליף אורך חיים בריא ושילוב פעילות גופנית בחיי היומיום. אורך חיים בריא אומר שעלינו לסדר את הארוחות ביום ללפחות 3-4 ארוחות מסודרות בשעות קבועות, אשר יכילו את כל אבות המזון החיוניות לגוף האדם. 

  

לסיכום

כדורי הרזיה עשויים לסייע רבות לתהליך ההרזיה על ידי גרימת שובע ממושכת ועוד אך אינם מחליפים אורך חיים בריא. מומלץ להתחיל עם כדורי הרזיה טבעיים אך תמיד מומלץ להיוועץ עם רופא בזמן נטילת תרופות מרשם, בזמן הנקה, הריון או כאם אתם סובלים ממחלות כל שהם. בטבע קליק תמצאו את מבחר כדורי ההרזיה המובילים בישראל ומאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי.