כתבות

 

גרסיניה קמבוג'יה מקורי

-

גרסיניה קמבוג'יה מקורי 

גרסיניה קמבוג'יה הינו צמח טרופי הגדל באיזורים נרחבים באסיה ובאוסטרליה. הרכיב הפעיל שבו: HCA, זכה לכותרות רבות בעולם הרפואה בהקשר של איזון רמות סוכר בדם ושל הרזיה. המחקרים בנושא הולידו אין ספור מוצרים המכילים גרסיניה קמבוג'יה ברמות מינון שונות. חומרי הגלם במוצרי גרסיניה קמבוג'יה מכילים בדרך כלל או אבקת פרי טחונה, ממש כמו שמכינים תבלינים, או הצורה המבודד של החומר הפעיל.

 

הצורה המבודדת של החומר הפעיל נקרא חומצה הידרוציטריט וזהו חומר גלם יקר שבודדו אותו בתנאי מעבדה במפעל המתמחה בייצור חומרי גלם לתחום תוספי התזונה. מוצרים המכילים את הרכיב בצורתו המבודדת לרוב יקרים יותר וכמובן יעילים הרבה יותר מהגרסה של הפרי הטחון. חומצה הידרוציטריט מגיעה ברמות ריכוז שונות של בין 20%-60%.  

 

משווקים ויצרנים רבים מנצלים את חוסר הידע של המשתמשים ומשווקים מוצרים המכילים רק אבקת פרי טחונה ואו לעיתים גם שילוב של שניהם ביחד, זאת על מנת להוזיל את עלויות הייצור של המוצר. התוצאה שמתקבלת היא מוצר גרסיניה קמבוג'יה ברמת יעילות נמוכה. 

 

סקר גרסיניה קמבוג'יה

 

כיצד לזהות מוצר גרסיניה קמבוג'יה מקורי? 

על מנת לוודא שאנחנו רוכשים מוצר גרסיניה קמבוג'יה מקורי ויעיל יש לוודא שעל התווית רשום הרכיב בצורה ברורה באופנים הבאים:

 

  • תמצית גרסיניה קמבוג'יה
  • garcinia cambogia extract
  • חומצה הידרו ציטריט
  • HCA

 

להלן דוגמה של מוצר גריסניה קמבוג'יה איכותי מבית ד"ר גרין, המכיל את חומר הגלם המבודד, חומצה הידרוציטריט או בראשית תיבות HCA. 

 

תוית גרסיניה קמבוג'יה מקורי

 

למידע נוסף על גרסיניה קמבוג'יה מקורי מבית ד"ר גרין לחץ כאן