כתבות

רוקט פוקט

 

 

מה זה רוקט פוקט?

רוקט פוקט הוא ויברטור מסוג מאסז'ר שנראה כמו פנס קטן וקומפקטי. הוא לרוב רוטט בצורה חזקה ומיועד לשימוש חיצוני בלבד. הרוקט פוקט הקלאסי בעל ארבעה ראשים מתחלפים לסוגי גירוי שונים. הרוקט פוקט התפרסם במיוחד בסדרה סקס והעיר הגדולה כי שרלוט היתה משתמשת מכורה לרוקט פוקט שלה ומאז נהפך ללהיט גדול בחנויות הסקס והבריאות. 

 

למרות גודלו הקטן, הרוקט פוקט הוא מכשיר מפתיע ונשים רבות מכורות לעונג שהוא גורם. בני זוג רבים אוהבים לשלב אותו כמשחק מקדים בכדי לגרות את הדגדגן הנשי או בשילוב בזמן האקט המיני. החיסרון היחיד שלו הוא הרעש שהוא מפיק בגלל חוזק הרטט שלו. היתרון הגדול שבו הוא המחיר המאוד זול שלו שמתחיל ב-49₪ לרוקט פוקט פשוט ועד 249₪ ליקרים בעלי סוגי רטט שונים ועשוים סיליקון. 

 

הרוקט פוקט הוא ויברטור שאינו רק מיועד לאיזור הדגדגן, נשים רבות מוצאות אותו אגרסיבי מדי לאיזור הזה ומעדיפות את תחושת הרטט באיזורים שונים של הנרתיק, כל אישה ומה שמרגש אותה. יש סוגים של רוקט פוקט שמיועדים גם לאמבטיה כך ניתן לשדרג את המקלחת לעונג עילאי. רוקט פוקט מופעל על סוללת AA, צנוע יחסית לטיל שמשגר אותך לאורגזמה הבאה. 

 

יתרונות רוקט פוקט לעומת ויברטורים אחרים

  • מוצר זול ונגיש
  • עוצמת הרטט שלו חזקה
  • קל מאוד לשימוש 
  • פועל על סוללת AA יחידה
  • קל וקומפקטי

 

לסיכום על הרוקט פוקט

אם אתם אוהבות גירוי דגדגני אתן "תעופו" על הרוקט פוקט אך אם אתן אוהבות שילוב של חדירה וגירוי דגדגני, מומלץ לכן לבדוק ויברטורים נוספים. בכל מקרה, במחיר כזה, תמיד כדאי לשמור לפחות רוקט פוקט אחד בבית למקרה חרום. 

 

רוצים לצפות במבחר מוצרי רוקט פוקט? לחצו כאן