כתבות

אורגזמה נשית | שפיכה נשית | גמירה נשית

 

 

אורגזמה נשית, שפיכה נשית: כל מה שרצית לדעת

כל אישה יכולה להגיע לאורגזמה, בשונה מהגבר שחווה רק זוג אחד של אורגזמה, האישה יכולה לחוות אורגזמה דגדגנית ואורגזמה בעקבות חדירה שנובעת בגירוי נקודת הג'י הנשית. רוב הנשים חוות אורגזמה דגדגנית ורק מעטות חוות אורגזמת חדירה כשלפחות 30% מהנשים אינן חוות אורגזמה כלל. 

 

 

נשים רבות חוות חוסר חשק מיני בשלב זה או אחר בחייהן או שמרגישות קושי להגיע לאורגזמה, ישנם טיפולים שונים ותכשירים שמסייעים במידה רבה לשפר את החשק המיני ולהגיע לאורגזמה. תכשיר נפוץ לנשים הוא משחת אורגזמה לאישה כמו קרם אינוורמה. תכשיר זה יותר גירוי נעים בדגדגן ומחמם את איזור הנרתיק וכך ניתן להגיע לאורגזמות עוצמתיות יותר. תכשיר זה מעולה גם לנשים שסובלות מחוסר חשק מיני. 

 

 

ממה נובע הקושי אצל נשים להגיע לאורגזמה? 

הקושי להגיע לאורגזמה אצל נשים הוא נושא סבוך ומורכב. המערכת המינית הנשית מורכבת משילוב של אלמנטים רגשיים ומיניים, כל אישה שונה מהשנייה. לרוב, אורגזמה נשית מתרחשת לאחר הכרות עמוקה עם בן הזוג ועם ההכרה שלו במה שבת הזוג אוהבת יותר בזמן קיום היחסים. אך לא תמיד זה כך, יש נשים שחוות אורגזמה מהסקס הראשון שלהן ויש כאלה שלא יחושו אורגזמה עד סוף חייהן. הפרט החשו ביותר בדרך לאורגזמה נשית היא תחושת השחרור עם בן הזוג והפתיחות המינית. 

 

 

בממוצע, לוקח לאישה בין 20 ל-30 דקות להגיע לאורגזמה שלגבר הממוצע, לוקח בין 4-5 דקות להגיע לשפיכה. ישנם גברים רבים משתמשים בחומרי השהייה שונים כמו ספריי השהייה או קרמים מאלחשים על מנת להעכב את השפיכה ולגרום לבת הזוג להגיע לאורגזמה. 

 

 

אביזרי סקס לאורגזמה נשית

 

 

תכשירים ואביזרים שיכולים לסייע להגיע לאורגזמה נשית

 

ויברטורים
ישנם סוגים רבים של ויברטורים חלקן נועדו לגירוי דגדגני וחלקן לחדירה ולגירוי נקודת הג'י ואיפלו יש כאלה שעושים את שני הפעולות, גם חדירה נרתיקית וגם גירוי הדגדגן. ויברטורים יכולים לסייע רבות לפני ובזמן קיום יחסי המין על מנת להגיע לאורגזמה נשית. 

 

משחת אורגזמה לאישה
משחות אורגמה קיימות המון שנים והן מסייעות בעיקר לנשים המתקשות להגיע לאורגזמה ולנשים הרוצות להעצים את האורגזמות שלהן. ישנם סוגים רבים של משחות כשהמתקדמת והותיקה ביותר היא משחת אינוורמה, תוצרת גרמניה. 

 

רוקט פוקט
רוקט פוקט מכשיר קטן ושובב שתפס כותרות לאחר שהתפרסם בעיקר בזכות שרלוט מהסדרה סקס והעיר הגדולה. הרוקט פוקט הוא מכשיר לגירוי דגדגני, כך שהוא לשימוש חיצוני בלבד. לרוב עובד על סוללות ויוצר רטט חזק במיוחד המגרה את הדגדגן, ישנם סוגים משוכללים של רוקט פוקט אשר משלבים סוגים רבים של רטט . שנים רבות משתמשות ברוקט פוקט גם בזמן קיום יחסי המין בכדי להגיע לשילוב של אורגזמה דגדגנית ונרתיקית יחדיו.

 

משחק מקדים על ידי עיסוי חושני או ג'ל ליקוק
המון גברים לא יודעים את זה, אבל המון נשים אוהבות משחקים מקדימים. ישנם סוגים רבים של שמנים אירוטיים המשלבים ריחות מעוררים תשוקה ותחושת חמימות על עור הגוף בכדי לעורר גירוי מיני. ג'ל ליקוק הוא ג'ל בטעמים שניתן למרוח על איברי המין והם יוצרים תחושת חום וניתן ללקק אותם מהגוף.